• 13-02-2024, 10:43:38
    #1
    Forumda ki arkadaÅŸ

    her saat başı konu açması ve gerçekten google da arasa bulacağı başlıklarla soru sorup forumu kirletmesi aşırı derecede rahatsız edici. Üyeyi engellesek de konularını görmeye devam edeceğiz. Bunun bir çaresi varmı?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 3 BeÄŸeni
      Kategori bazlı engellemeden başka çözüm yok. Sık konu açtığı kategoriyi engelleyin. Yeni mesajlarda görmezsiniz.
  • 13-02-2024, 10:44:59
    #2
    bende arıyorum varsa çaresi
  • 13-02-2024, 10:45:52
    #3
    Üyeyi engellediğiniz de konuları görmüyorsunuz diye biliyorum hocam.
  • 13-02-2024, 10:46:26
    #4
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyeyi engellediğiniz de konuları görmüyorsunuz diye biliyorum hocam.
    Yok görüyorsunuz
  • 13-02-2024, 10:46:54
    #5
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyeyi engellediğiniz de konuları görmüyorsunuz diye biliyorum hocam.
    yine geliyor hocam en iyisi açılan konuya bakıp o kişiyse konusuna girmemek gibi yada report atmak
  • 13-02-2024, 10:47:53
    #6
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyeyi engellediğiniz de konuları görmüyorsunuz diye biliyorum hocam.
    Maalesef devam ediliyormuÅŸ hocam. 😅 Konularını görüyorum. Yazdıklarını görüyorum. 😅
  • 13-02-2024, 10:48:12
    #7
    Yorumları okumaya geldim
  • 13-02-2024, 10:49:14
    #8
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Kategori bazlı engellemeden başka çözüm yok. Sık konu açtığı kategoriyi engelleyin. Yeni mesajlarda görmezsiniz.
  • 13-02-2024, 10:49:31
    #9
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumları okumaya geldim
    Bende okuyorum hocam 😅