• 12-02-2024, 18:18:54
    #10
    galinarya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrardan merhabalar. Öncelikle istanbul'da yaşamış biri olarak bu durumla çok karşılaştım. Bana hem monoton hem de çok fazla düşünülmeyen bir jest gibi geliyor. Daha kalıcı ve çok daha güzel yad edeceğiniz bir jest yapıp ömürlük bir anı olarak sevdiğinize bırakabilirsiniz ama aklınıza fikir gelmediği için başkalarının zibilyon kere yapmış olduğu bu sözüm ona hediye hiçte sevgiyle hatırlamaya değer bir jest değil(bence). Eğer bununla alakalı bir fikir istiyorsanız da başlık açın severek cevaplarız. Sonsuz mutluluklar....
    Bence sana yapılmıyor diye boş yapıyorsun. Gidip köprünün altına mı isim yazdılarım saçma saçma klişe.
  • 13-02-2024, 10:32:11
    #11
    Merhabalar . Öncelikle belirtmek isterim bana ne sürprizler yapıldığı değil önemli olan. Ben bu sürprizi gördüğümde dış göz olarak hissettiğimi yazdım. yine keyfiniz bilir ama unutmayın bir kadının esas istediği şey düşünülmüş olmak ve ÖZEL hissetmek. Söylemiş olduğun boş hakaretini de aynen sana iade ediyorum....