• 07-02-2024, 18:23:00
    #10
    En az lise mezunuysanız okumanın hiç bir anlamı yok. Algınız açık, sebat sahibi ve ilgiliyseniz size TIG kaynağı (Argon kaynağı) ustası olmanızı tavsiye ederim. Piyasada çok aranan,doğası gereği bedensel olarak kendisini yormayan, bir yerde veya projede çalışırken canı sıkıldığı anda çok daha yüksek ücretle anında başka yerde iş bulabilen kişilerdir. Serbest veya kendi namına çalışan TIG kaynakçıları bugün itibariyle piyasada günlük 6000TL yevmiye alıyorlar. Araştırmanızı, sertifika kurslarını aramanızı tavsiye ederim.
  • 07-02-2024, 18:27:41
    #11
    Oku, adam ol!
    Çalış, adam çalıştır!

    Düzen buna döndü.
  • 07-02-2024, 18:32:03
    #12
    amerika vizen varsa çokta okulla uğraşmaya gerek yok
    meslek öğren ve git
  • 07-02-2024, 18:48:41
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bugün aracımın sol kapısında boya falan istemeyen küçük bir göçük tamiri yaptırdım 5,000 TL.... Kendin karar ver bence