Okumak mı ? çalışmak mı ?
12
●294
- 07-02-2024, 16:43:30Seni tenzil ederek söylüyorum 70-80 jenarasyonunun yetiştirdiği çocuklar olarak bizler şu an iş hayatındayız yani 90-2000 jenarasyonu;
Ailelerimiz kendi bilgi ve görgüleri ile bizleri oku rahat et diye yetiştirdi. Bugün görüyoruz, doktorundan, yazılımcısına herkes aldığı maaştan şikayetçiyken esnaf olan yada el yeteneği olan tesisatçı, tamirci vs. çok daha yüksek tutarlar kazanıyor.
Bu bize çok anormal gelse de dünyanın her yerinde durum aslında budur. Okur isen temiz ve nezih çalışma ortamında daha az yorulup ortalama bir maaş alırsın. Çalışıp zanaat öğrenirsen daha ağır çalışma şartında daha yüksek para kazanırsın.
Seçim senin ben okuyup rahat ortamda az maaş ile çalışan beyaz yaka olarak tabir edilen kesimdenim. Ancak unutmamak gerekir ki okumayıp çalışayım derken bir anda kendini mavi yakalı olarak düşük maaş asgari ücretlede bulabilirsin. - 07-02-2024, 16:51:23Üyeliği durdurulduDgs sınavları kolay oluyor hocam 4 e geçiş yapabilirim diye düşünüyorumyigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle