• 07-02-2024, 16:36:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    babam iş sahibi ol veya 2 senelik bi okul oku diyor bir yere gir çalış işi öğren dükkan açalım diyor Amerika vizem var bi yerde iş öğrensem çok işime yarar belki oralara gidersem iş yapabilirim sizce ne yapayım
  • 07-02-2024, 16:37:45
    #2
    her ikisi de şart.
    • fatihbaz
    fatihbaz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-02-2024, 16:40:50
    #3
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    İki senelik okuyacağına hiç okuma
  • 07-02-2024, 16:41:04
    #4
    Amerika vizesi nasıl aldınız hocam
  • 07-02-2024, 16:42:28
    #5
    Okumak ve çalışmak... Birbirine engel değil. Zor ancak mümkün.
  • 07-02-2024, 16:43:11
    #6
    Hocam bakım/onarım hizmet sektöründe Amerika da para var
  • 07-02-2024, 16:43:30
    #7
    Seni tenzil ederek söylüyorum 70-80 jenarasyonunun yetiştirdiği çocuklar olarak bizler şu an iş hayatındayız yani 90-2000 jenarasyonu;
    Ailelerimiz kendi bilgi ve görgüleri ile bizleri oku rahat et diye yetiştirdi. Bugün görüyoruz, doktorundan, yazılımcısına herkes aldığı maaştan şikayetçiyken esnaf olan yada el yeteneği olan tesisatçı, tamirci vs. çok daha yüksek tutarlar kazanıyor.
    Bu bize çok anormal gelse de dünyanın her yerinde durum aslında budur. Okur isen temiz ve nezih çalışma ortamında daha az yorulup ortalama bir maaş alırsın. Çalışıp zanaat öğrenirsen daha ağır çalışma şartında daha yüksek para kazanırsın.
    Seçim senin ben okuyup rahat ortamda az maaş ile çalışan beyaz yaka olarak tabir edilen kesimdenim. Ancak unutmamak gerekir ki okumayıp çalışayım derken bir anda kendini mavi yakalı olarak düşük maaş asgari ücretlede bulabilirsin.
  • 07-02-2024, 16:51:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki senelik okuyacağına hiç okuma
    Dgs sınavları kolay oluyor hocam 4 e geçiş yapabilirim diye düşünüyorum
  • 07-02-2024, 17:19:14
    #9
    Hangisini yaparsan yap en iyi şekilde yapman gerekli. Ya çok iyi bir öğrenci ya da çok iyi bir çalışan olman gerekli.