• 06-02-2024, 12:24:05
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2. yi beğendim
  • 06-02-2024, 12:41:04
    #11
    1. daha kararlı duruyor.
  • 06-02-2024, 12:49:51
    #12
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    hocam tasarımcı gözüyle bakarsam 3

    ama normal vatandaş gibi ( ki patron işi bildiğinden 1 i seçmiş ) 1. derim çünkü bizim millet onu çorap olarak en güzel öyle anlar. Siz patron ne diyorsa onu yapın daha çok satış getirecek olan 1. seçenektir.
  • 06-02-2024, 13:03:21
    #13
    Üyeliği durduruldu
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tasarımcı gözüyle bakarsam 3

    ama normal vatandaş gibi ( ki patron işi bildiğinden 1 i seçmiş ) 1. derim çünkü bizim millet onu çorap olarak en güzel öyle anlar. Siz patron ne diyorsa onu yapın daha çok satış getirecek olan 1. seçenektir.
    Kesinlikle haklısın.