• 04-02-2024, 20:28:44
    #1
    En iyisi sanırım
    İyi akşamlar herkese.
    Nasılsınız, neler yapıyorsunuz, işleriniz nasıl?

    Yorumları alalım.
  • 04-02-2024, 20:29:16
    #2
    Hayırlı akşamlar hocam, iyi diyelim iyi olalım siz nasılsınız?
  • 04-02-2024, 20:29:51
    #3
    En iyisi sanırım
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı akşamlar hocam, iyi diyelim iyi olalım siz nasılsınız?
    İyiyiz Allaha şükür, koşturmaca.
  • 04-02-2024, 20:31:06
    #4
    İyi akşamlar. Artık freelance çalışmaya başladım. Bir boşlukta gibiyim sanki
  • 04-02-2024, 20:31:34
    #5
    Hayırlı akşamlar hocam idare ediyoruz.
    • Gelistirici
    Gelistirici bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-02-2024, 20:31:37
    #6
    En iyisi sanırım
    Nons adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi akşamlar. Artık freelance çalışmaya başladım. Bir boşlukta gibiyim sanki
    Önceki işiniz neydi?
  • 04-02-2024, 20:31:41
    #7
    “Ne kadar harika bir gün. Çay mı demlesem, kendimi mi assam karar veremiyorum.”
  • 04-02-2024, 20:32:42
    #8
    Gitmiyo Atakan
  • 04-02-2024, 20:33:14
    #9
    iyi değiliz. işler kesat neye el atsak kuruyor. sen nasılsın iyisindir umarım