Nasılsınız, Nasıl Gidiyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasılsınız, Nasıl Gidiyor?
17
●
382
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Nasılsınız, Nasıl Gidiyor?
1
2
04-02-2024, 20:28:44
#1
Gelistirici
En iyisi sanırım
İyi akşamlar herkese.
Nasılsınız, neler yapıyorsunuz, işleriniz nasıl?
Yorumları alalım.
04-02-2024, 20:29:16
#2
Celilkilic
Hayırlı akşamlar hocam, iyi diyelim iyi olalım siz nasılsınız?
04-02-2024, 20:29:51
#3
Gelistirici
En iyisi sanırım
Netkreatif adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı akşamlar hocam, iyi diyelim iyi olalım siz nasılsınız?
İyiyiz Allaha şükür, koşturmaca.
04-02-2024, 20:31:06
#4
Nons
İyi akşamlar. Artık freelance çalışmaya başladım. Bir boşlukta gibiyim sanki
04-02-2024, 20:31:34
#5
Misafir
Hayırlı akşamlar hocam idare ediyoruz.
Gelistirici
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
04-02-2024, 20:31:37
#6
Gelistirici
En iyisi sanırım
Nons adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyi akşamlar. Artık freelance çalışmaya başladım. Bir boşlukta gibiyim sanki
Önceki işiniz neydi?
04-02-2024, 20:31:41
#7
SitePro
Ne kadar harika bir gün. Çay mı demlesem, kendimi mi assam karar veremiyorum.
04-02-2024, 20:32:42
#8
Neo
Gitmiyo Atakan
04-02-2024, 20:33:14
#9
dertliA
iyi değiliz. işler kesat neye el atsak kuruyor. sen nasılsın iyisindir umarım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler