• 02-02-2024, 14:57:53
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nasılsınız?

    Gününüz nasıl geçiyor?

    Kendinizi güçlü hissediyor musunuz?
  • 02-02-2024, 14:58:25
    #2
    💎 Brand & UI Designer
    https://www.youtube.com/watch?v=_bzGWay02R0
  • 02-02-2024, 14:59:09
    #3
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Kötü geçiyor. Elimde bi 5000 TL boyner gift card var nakite çeviremedim alan yok
  • 02-02-2024, 14:59:40
    #4
    Qui non proficit, deficit
    Son zamanlarda bedenen ve ruhen yorgun hissediyorum... Siz nasılsınız?
  • 02-02-2024, 14:59:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötü geçiyor. Elimde bi 5000 TL boyner gift card var nakite çeviremedim alan yok
    1961₺ alim
  • 02-02-2024, 14:59:51
    #6
    Direkt nasılsınız diye başlık atsaydınız daha mantıklı olurdu bence. Bu şekilde başlık atınca insan önemli bir şey var sanıyor.
  • 02-02-2024, 15:00:34
    #7
    peaceriver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direkt nasılsınız diye başlık atsaydınız daha mantıklı olurdu bence. Bu şekilde başlık atınca insan önemli bir şey var sanıyor.
    Bu da önemli hocam
  • 02-02-2024, 15:01:56
    #8
    Âllaha şükür
  • 02-02-2024, 15:03:16
    #9
    Üniversitenin açılmasını bekliyorum arkadaşlarımı özledim ayrıca evde vakit geçmesi amaçlı oyun oynuyorum