Aliburaak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu gaziantepin olayı nedir?
22
●1.890
- 01-02-2024, 01:52:08Nüfus fazla, rekabet çok, niş pazar çok, zengin çok, farklılık denemek isteyen insan çok, girişimci çok, zeki adam çok, reklamın ne kadar önemli olduğunu bilen çok, teknolojinin hayata kattığı değeri bilen insan çok tüm bunlardan ve bundan daha fazlasından ötürü reklamcılık çok etkili. Bu da arz talep dengesini sağlıyor. Fabrika sahibinden tutun, mahalledeki tüpçüye kadar reklam yapmak istiyor. Çünkü rekabet var. Bu da teknolojiye olan ilgiyi arttırıyor.
- 01-02-2024, 01:54:17Türkçe'nden birşey anlaşılmıyorda, Antep niye tekno kent işte onu soruyor arkadaş. Tümevarım tümdengelim bunlar önemli şeyler. Şu yazılım şirketlerinden ulusal olanları yazsana bi, maşallah adeta odtü teknokent demek, antep ile kimse rekabet edemiyor. Tey Allahım.Ofisto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2024, 02:23:13Gaziantep, Türkiye'nin 6. büyük şehridir. Bu ünvanı aldıktan sonra sanayi konusunda büyük atılımlar yapıldı, organizeler kuruldu. Haliyle sanayi şehrine dönüştü.Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Coğrafi konumu sayesinde bu atılımlarla ticaret hacmi daha da arttı ve yatırım konusunda tercih edildi.
Sanko, Çimko, Naksan, Merinos, Şölen Çikolata, Oba Makarna, Mutlu Makarna gibi büyük markalarla; tekstil, dokuma, enerji ve sanayi odaklarında birçok hatrı sayılır oluşumun ortasındayız. Unesco Yaratıcı Şehirler listesindeyiz. Gastronomi şehriyiz.
Kültürel açıdan birçok geleneksel mesleğin korunduğu ve sürdürüldüğü kadim bir şehir. Dünyanın en büyük 2. mozaik müzesi burada. Zeugma'nın kökenini araştırdığınızda aslında ne kadar eski bir şehir olduğunu ve doğal olarak gelişmek zorunda olduğunu daha net görebilirsiniz.
Teknokent bu özelliklerdeki bir şehirde pakete dahil geliyor.
İster istemez girişimci oluyorsunuz yani
- 01-02-2024, 02:41:15Abi ne anlatıyorsun sen ya mutlu makarna nedir (bi de çok kalitesiz makarna hemen hamurlaşıyo), soru ne sen ne anlatıyon, tgrt seyahat programı mısın. Gaziantep on numara şehir şüphe yokta konuyla alakası ne anlattıklarının. Sanırsın tayvan a komşu antep sanayide bütün gün ekran kartı üretiliyor.grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2024, 03:00:16Zamanında Fatma Şahin (bknz; Wiki) çok fazla ücretsiz web tasarım kursu verdi. Reklamlarda gençlere çıkın çıkın gelin (Çık Çık Gel) dediği için. Çok fazla mevcut. Osmangazinin oralar dolu.
- 01-02-2024, 03:01:21Girişim sayısının neden dikkat çektiğine dair, birçok noktadan yaklaşarak aktardığım onca genel bilgi ve örnek arasından "makarna"ya takılmanız, algıda seçicilik işte. Herkesin odağı başka.Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ancak olayı şahsileştirmeden devam edebilirsek sevinirim
- 01-02-2024, 03:04:42Aslında Antep bir nevi tekno kent. Ama Türkiye'nin değil. Doğunun. Doğunun başkenti gibi bir şey. Sanayisi, iş alımı ve iş verimi çok fazla yüksek. Hatta İstanbul, İzmir gibi yerlerde oteli olan büyük firmalar bile buralara yöneldi. Çünkü doğudaki canlılık burada. Depremden sonra özellikle çok daha fazla arttı. Hatay, Maraş gibi yerlerde depremden fazla etkilenen kişiler ve firmalar Merkez az etkilendiğinden dolayı bu tarafa geldiler.Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
antep geneli söylemeyim türkiyedeki en iyileride antepten seçerler emin olabilirsiniz.