Şimdi ne yapalım bu arkadaşa? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şimdi ne yapalım bu arkadaşa?
33
●
1.972
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Şimdi ne yapalım bu arkadaşa?
1
2
3
4
29-01-2024, 22:52:14
#19
TheMept
Sizlerde Hocam Varlık Ve Bolluk İle Kalın İyi Forumlar Geceler
theelazigli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dikkat etmek lazım sagolun var olun hocam ❤🙏
29-01-2024, 22:52:26
#20
theelazigli
OzgurOZ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunlar bana wp den yazdı bildiğin afrikalı iban bile ayarlamışlar
Allahın izniyle dolandırmaya geldik sevgili kardeşim bana 300 zımba atar misin🥰❤
29-01-2024, 22:53:38
#21
theelazigli
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah Razi Olsun Bizim Eve Peynir Girmiyor 200 Fazladan Atarmisin Çok Teşekkürler 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
2000 zımba atayım çoluk çocuk nasiplensin🥰🙏😂😂
29-01-2024, 22:54:08
#22
Misafir
theelazigli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2000 zımba atayım çoluk çocuk nasiplensin🥰🙏😂😂
Çok teşekkürler Allah razı olsun iban atiyom 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
29-01-2024, 22:55:51
#23
theelazigli
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok teşekkürler Allah razı olsun iban atiyom 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
hocam ne güldüm ya siz beni güldürdünüz Allah'ta sizi güldürsün 😂🙏 Hatırlatın zımba işini ayarlarız
29-01-2024, 22:58:19
#24
Misafir
theelazigli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam ne güldüm ya siz beni güldürdünüz Allah'ta sizi güldürsün 😂🙏 Hatırlatın zımba işini ayarlarız
100 z.i.mb.a kar.sil.igi gül.durme yap.i.lir i.ba.n a.tiy.om 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
theelazigli
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
29-01-2024, 22:58:53
#25
Nr1_Nr1_Nr1
Zımba
)
29-01-2024, 23:01:36
#26
theelazigli
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
100 z.i.mb.a kar.sil.igi gül.durme yap.i.lir i.ba.n a.tiy.om 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Afrika ilanı olmazsa zımba atamam 😂
29-01-2024, 23:14:52
#27
WAX DIGITAL
Üyeliği durduruldu
Mort adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İslami kullanarak milleti dolandırmak mı? Tanıdık geldi de
.
Sivilri
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler