• 29-01-2024, 22:46:52
    #10
    Geniş aileler demekki 300 zimbayla 300 ekmek alabiliyorlar mi acaba 🤣
  • 29-01-2024, 22:47:12
    #11
    Afrikalılar ve Türkiye nin dolandırıcılar ülkesi olduğunun farkındalar 😁
  • 29-01-2024, 22:48:18
    #12
    TheMept adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşine Dini Kâtıp Üstüne Dolandırıcılık ile Uğraşmak Oda Bir Yetenek Hocam .d
    Dikkat Edin Aman Her Ne Kadar Koskoca r10 bile olsa buradada çok *********** var dikkat edin iyi forumlar
    dikkat etmek lazım sagolun var olun hocam ❤🙏
  • 29-01-2024, 22:48:21
    #13
    Bende Ekmek Alcam 500 Zımba Yollarmisin Iban atcam
    • theelazigli
    theelazigli bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-01-2024, 22:49:09
    #14
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300 zımbayı gönder hocam batmazsın 😂😂
    @kevsertasarim; 500 zımba göndereyim canı sagolsun 😂😂😂
  • 29-01-2024, 22:49:45
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Ekmek Alcam 500 Zımba Yollarmisin Iban atcam
    1000 zımba atayım et falan da alirsiniz 😂😂🙏
  • 29-01-2024, 22:51:06
    #16
    bunlar bana wp den yazdı bildiğin afrikalı iban bile ayarlamışlar
  • 29-01-2024, 22:51:25
    #17
    O yüzden her zaman Merhaba diyenlerle konuşmaya devam edin.
  • 29-01-2024, 22:51:52
    #18
    theelazigli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 zımba atayım et falan da alirsiniz 😂😂🙏
    Allah Razi Olsun Bizim Eve Peynir Girmiyor 200 Fazladan Atarmisin Çok Teşekkürler 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    • theelazigli
    theelazigli bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.