• 19-01-2024, 19:58:31
    #1
    Öncelikle herkese merhaba hocalarım nasılsınız ne var ne yok bir hâl hatır sorayım dedim 😊😄🙏
  • 19-01-2024, 19:59:27
    #2
  • 19-01-2024, 19:59:34
    #3
    Edim ölem gakko sen nedisin
  • 19-01-2024, 20:04:51
    #4

    Yorucu bir gün. Siz ne yapıyorsunuz hocam
  • 19-01-2024, 20:16:09
    #5
    finaller bitti bi rahatlama geldi
  • 19-01-2024, 20:23:51
    #6
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edim ölem gakko sen nedisin
    iyi diyek iyi olsun gakkom gındırlanik her gün ki gibi 😂🙏
  • 19-01-2024, 20:24:30
    #7
    ChostFreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Yorucu bir gün. Siz ne yapıyorsunuz hocam
    çok şükür hocam öyle koşuşturmaca her gün ki gibi 😊
  • 19-01-2024, 20:43:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Biraz sonra faturaları kesmek için internet kafeye gideceğim, bilgisayar kırılınca tek çare bu kaldı. 😊
  • 19-01-2024, 20:47:13
    #9
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz sonra faturaları kesmek için internet kafeye gideceğim, bilgisayar kırılınca tek çare bu kaldı. 😊
    kolay gelsin hocam üzüldüm ya kırıldı diyince 🙏