• 17-01-2024, 23:49:34
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhaba hocalarım, bu sabah +44 İngiltere sim kart elime ulaştı. Fakat akşam öylesine bir gireyim dedim ve karşımda bu ekran. Neden yasak yemiş olabilirim ve bunu açmanın bir yolu yok mudur?

  • 17-01-2024, 23:50:30
    #2
    Kişisel Rütbe
    Bende de telegramda yasak dediydi bende anlamadım ama benimki netten alınan dı
  • 17-01-2024, 23:50:54
    #3
    Hat daha önce kullanılmış olabilir hocam aldıgınız yer ile iletişime geçin bence
  • 17-01-2024, 23:51:34
    #4
    konum
    • Raven
    Raven bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-01-2024, 23:51:49
    #5
    Kurumsal PLUS
    YoonSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hat daha önce kullanılmış olabilir hocam aldıgınız yer ile iletişime geçin bence
    Bakalım mesaj attım ama kullanılmış hat vereceğini sanmıyorum çünkü hat açtırma parası ödedik daha bu sabah.
  • 17-01-2024, 23:52:09
    #6
    Kurumsal PLUS
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konum
    Konum derken hocam?
  • 17-01-2024, 23:53:03
    #7
    hocam farklı bi cihazdan denermisin?
  • 17-01-2024, 23:54:00
    #8
    Kurumsal PLUS
    slayer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam farklı bi cihazdan denermisin?
    Denedim hocam olmuyor ne yazık ki sanırım hat komple yasak yedi.
  • 17-01-2024, 23:54:50
    #9
    PandaliKoala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denedim hocam olmuyor ne yazık ki sanırım hat komple yasak yedi.
    bendede aynısı olmuştu androidden denedim olmuyordu iostan denedim oldu