• 17-01-2024, 02:47:01
    #28
    Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden öyle düşünüyorsunuz hocam, bence a*guard'lara karşı gayet değerli bir yayıncı olarak düşünüyorum
    ney guard
  • 17-01-2024, 03:36:11
    #29
    Bir kaç videosuna denk geldiğim, zorbalık dışında bir fonksiyonu olmayan itici birisi.
  • 17-01-2024, 04:58:45
    #30
    Hiğğ
  • 17-01-2024, 07:58:57
    #31
    Bir kaç kere denk geldi izledim sonra profilinden de izledim bir kac tane tutupta sirf onun icin tiktok vb. Indirmem ama karsima gelirse izlerim.
  • 17-01-2024, 09:54:28
    #32
    Rockefeller ailesinin en küçük ferdidir kendisi. Sayın Star Ajdar majestelerinin parasını çalmışlardır öyle duydum. 😁
  • 17-01-2024, 10:05:06
    #33
    TİKTOK KAPATILSIN.

    Nerde cahil, sıkıntılı tip varsa yayın açıp gençleri, yaşlıları ve diğer insanları zehirliyor.

    Bu zamana kadar tek bir kez olsun indirmediğim ve kullanmadığım bir uygulama...

    Açıkça söyleyeyim kullandığını söyleyen insanlara acıyarak bakıyorum.

    Sözüm meclisten dışarı.
  • 17-01-2024, 10:20:34
    #34
    Boş.
  • 17-01-2024, 10:22:15
    #35
    gereksiz kişilerle yayınlar yapıyor yok y.güvenlikmiş falan filan tam yerinde yayın açıyor çöplüğün içindeki bir çöp desem pek yanlış olmaz
  • 17-01-2024, 10:23:30
    #36
    Dönek birisi.