Canbequit Hakkında Ne Düşünüyorsunuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Canbequit Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
52
●
4.846
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Canbequit Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
1
2
3
4
5
6
17-01-2024, 00:54:58
#1
Lusy
Selamlar,
Kendi fikrimce; tiktok'u onun için sadece indirdim diyim anlayın
Sizin fikriniz nedir?
17-01-2024, 00:55:59
#2
lorxy
Bu adam bir r10 a taşınmamıştı o da oldu.
17-01-2024, 00:56:34
#3
yigityavuzy
GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
17-01-2024, 00:56:34
#4
Calibur
Hakkında konu açılacak kadar değerli biri olduğunu düşünmüyorum. Mümkünse tiktoktaki bütün tayfa bir uzak dursun
17-01-2024, 00:57:46
#5
Misafir
Tiktok hiç kullanmadım ama Instagram'da izlediğim kadarıyla alfa 😁
bedo
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
17-01-2024, 00:57:59
#6
tayyfund
açacak başka konu bulamadınız mı hocam burası web master forumu. bazen forum dışı konular olabiliyor fakat bu adam ne alaka
17-01-2024, 00:58:58
#7
Lusy
tayyfund adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
açacak başka konu bulamadınız mı hocam burası web master forumu. bazen forum dışı konular olabiliyor fakat bu adam ne alaka
Seni ilgilendirmez hocam nasıl konu açıp açmayacağım, kategori olarak geçerli bir konu açmışım.
Beğenmiyorsanız, çıkabilirsiniz konudan.
17-01-2024, 00:59:50
#8
emseryuke
ben de başta izlemek için Tiktok'u indirdim, fakat sonra gözümde iyice sıradanlaştı, çünkü hep aynı muhabbet, yakışıklı güvenlik vs saydırıyor, ertesi gün yine onlarla yayın açıyor. tamamen takipçilerini para olarak gören birisi.
17-01-2024, 01:00:08
#9
Misafir
Hiçbirşey.
laaps
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler