• 17-01-2024, 00:54:58
    #1
    Selamlar,

    Kendi fikrimce; tiktok'u onun için sadece indirdim diyim anlayın

    Sizin fikriniz nedir?
  • 17-01-2024, 00:55:59
    #2
    Bu adam bir r10 a taşınmamıştı o da oldu.
  • 17-01-2024, 00:56:34
    #3
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
  • 17-01-2024, 00:56:34
    #4
    Hakkında konu açılacak kadar değerli biri olduğunu düşünmüyorum. Mümkünse tiktoktaki bütün tayfa bir uzak dursun
  • 17-01-2024, 00:57:46
    #5
    Tiktok hiç kullanmadım ama Instagram'da izlediğim kadarıyla alfa 😁
    • bedo
    bedo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-01-2024, 00:57:59
    #6
    açacak başka konu bulamadınız mı hocam burası web master forumu. bazen forum dışı konular olabiliyor fakat bu adam ne alaka
  • 17-01-2024, 00:58:58
    #7
    tayyfund adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açacak başka konu bulamadınız mı hocam burası web master forumu. bazen forum dışı konular olabiliyor fakat bu adam ne alaka
    Seni ilgilendirmez hocam nasıl konu açıp açmayacağım, kategori olarak geçerli bir konu açmışım.
    Beğenmiyorsanız, çıkabilirsiniz konudan.
  • 17-01-2024, 00:59:50
    #8
    ben de başta izlemek için Tiktok'u indirdim, fakat sonra gözümde iyice sıradanlaştı, çünkü hep aynı muhabbet, yakışıklı güvenlik vs saydırıyor, ertesi gün yine onlarla yayın açıyor. tamamen takipçilerini para olarak gören birisi.
  • 17-01-2024, 01:00:08
    #9
    Hiçbirşey.
    • laaps
    laaps bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.