• 14-01-2024, 02:49:29
    #1
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    Neden bilmiyorum ben tüm yemeklerden, yiyeceklerden çok seviyorum sizde seviyor musunuz?
  • 14-01-2024, 02:50:16
    #2
    Yanında da ketçap, on numara ikili.
  • 14-01-2024, 02:50:37
    #3
    SEO & PR 5421044962
    Sevmeyen var mı merak ettim?
  • 14-01-2024, 02:51:04
    #4
    Benden alınan patates gibi olunca seviyorum (annemin ki AP ayrı güzel laf yok)
  • 14-01-2024, 02:51:13
    #5
    Qui non proficit, deficit
    Severim.
  • 14-01-2024, 02:55:16
    #6
    NirvanaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bilmiyorum ben tüm yemeklerden, yiyeceklerden çok seviyorum sizde seviyor musunuz?
    sevmeyen varmıdır ya. Milli yiyecegimiz bizim o.Bugun indirim vardı sok ta 5 kilo aldım.12 mi 13 mu neydi kilosu.
  • 14-01-2024, 02:55:58
    #7
  • 14-01-2024, 02:56:27
    #8
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanında da ketçap, on numara ikili.
    hocam yanına azda tavuk koysak kızarmıs ....
  • 14-01-2024, 02:57:28
    #9
    kerem2657 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yanına azda tavuk koysak kızarmıs ....
    Şu şekil mi hocam?