R10 da mesaj bildirim Hk. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 da mesaj bildirim Hk.
11
●
290
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 da mesaj bildirim Hk.
1
2
13-01-2024, 21:31:50
#1
caydanlik
Özelden mesaj gelince maile felan bildirim gönderme var mı?
13-01-2024, 21:32:22
#2
Raven
Kurumsal PLUS
Evet var hocam, hesap ayarlarından yapılabiliyor diye biliyorum.
13-01-2024, 21:33:05
#3
ademakcan
Telegram var, kullanışlı bayağı.
Bilginiz olsun.
13-01-2024, 21:33:16
#4
alprnoffline
Telegram ile yapabilirsiniz hocam.
13-01-2024, 21:33:20
#5
caydanlik
Göremedim hocam bir türlü ya ben
PandaliKoala adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet var hocam, hesap ayarlarından yapılabiliyor diye biliyorum.
13-01-2024, 21:34:33
#6
Haz
https://www.r10.net/profil/secenekler/
13-01-2024, 21:35:02
#7
caydanlik
Telegram derken valla anlamadım
13-01-2024, 21:35:26
#8
Bisny
Hocam ben üye olduğumdan beri kendi kendine var hiç ayar vs. yapmadım direkt mail geliyor birisi pm atınca
13-01-2024, 21:35:40
#9
caydanlik
@
Haz
hocam sağol simdi yaptım.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler