• 10-01-2024, 06:52:32
    #10
    Aşılardan diye tahmin ediyorum. Ben aşı olmadım. Çok şükür hasta olsamda birkaç güne düzeliyorum. Düzenli bal tüketiyorum. Bağışıklık sistemini güçlendirdiğine inanıyorum.
  • 10-01-2024, 07:04:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun
  • 10-01-2024, 07:18:55
    #12
    Bende de 3 gündür hem öksürük hem de kalp sıkışması var yani nasıl anlatsam kalbime su döküyorlar gibi hissediyorum dün de ellerim uyuştu yaşım 22. Sigara kullanıyorum ama daha öncesinde hiç böyle olmamıştım sebebini bilen var mı? Uyku sürem aşırı derece de düştü 4 saat uyuyabiliyorum maksimum yatarken kalbim çarpıyor.
  • 10-01-2024, 07:25:45
    #13
    Gecmiş olsun herkese, aşı olanlar daha çok dikkat etmeli.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de 3 gündür hem öksürük hem de kalp sıkışması var yani nasıl anlatsam kalbime su döküyorlar gibi hissediyorum dün de ellerim uyuştu yaşım 22. Sigara kullanıyorum ama daha öncesinde hiç böyle olmamıştım sebebini bilen var mı? Uyku sürem aşırı derece de düştü 4 saat uyuyabiliyorum maksimum yatarken kalbim çarpıyor.
    Hocam gecmiş olsun bence en kısa sürede bir kalp dokoruna görünün, bu kalp şakası veya ertelemsi olmaz.
  • 10-01-2024, 08:10:50
    #14
    Üç haftadır çekiyorum. Tam geçti diyorum tekrar başlıyor. Yılda bir kere hasta olan birisi olarak bu yıl 2-3 kere hasta oldum. Ben maske ile geziyorum kesinlikle maske takın
  • 10-01-2024, 08:17:38
    #15
    aynı şekilde anlamsız bi öksürük var anlamadım krize giriyorum bazen. öksürmekten sigara vs kullanmıyorum.
  • 10-01-2024, 08:30:40
    #16
    Hasta değilim ama dün anlayamadığım şekilde aşırı öksürük ve kalp sıkışması vardı
  • 10-01-2024, 08:57:16
    #17
    salgın var dün gittim doktara grip dedi ilaç aldım akşama ateşim 39- 40 lara geldi içmediğim ilaç kalmadı sızmış kalmışım yatakda uyuya kaldım kuru öksürük bu ara çok yaygın
  • 10-01-2024, 09:03:20
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de 3 gündür hem öksürük hem de kalp sıkışması var yani nasıl anlatsam kalbime su döküyorlar gibi hissediyorum dün de ellerim uyuştu yaşım 22. Sigara kullanıyorum ama daha öncesinde hiç böyle olmamıştım sebebini bilen var mı? Uyku sürem aşırı derece de düştü 4 saat uyuyabiliyorum maksimum yatarken kalbim çarpıyor.
    klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecmiş olsun herkese, aşı olanlar daha çok dikkat etmeli.


    Hocam gecmiş olsun bence en kısa sürede bir kalp dokoruna görünün, bu kalp şakası veya ertelemsi olmaz.
    Hocam kalpte bir sıkıntı varsa beklemeye gelmez. Allah korusun gençlerde kalp krizi çok tehlikeli.
    Çarpıntılar vs. bunlar sigara değilde sanki kahve kola gibi kafein kaynaklı sorun olabilir mi? Uykusuzluk demişsin. Kafein yapar bunları genelde?

    Kahve, aşırı çay tüketimi, kola tüketimi varsa bırak. Yoksa en kısa sürede doktora görün.