Görüşlerinizi merak ediyorum. Marjinal bir 404 sayfası, sizce nasıl olmuş ?
BURADAN bakabilirsiniz.
404 Sayfası nasıl olmuş ?
32
●1.852
- 04-01-2024, 03:03:42TUANAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleonrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCrazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkür ederim, eğer istek çok olursa paylaşırım elbet. Bununla birlikte bir login sayfası da yapmıştım onu da BURADAN görebilrisinizgulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2024, 03:06:00CptSLap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ikiside çok hoş bence, ancak 404 sayfasını paylaşırsanız çooook seviniriz