Yurt dışı telefonum açılmadı daha - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yurt dışı telefonum açılmadı daha
12
●
560
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yurt dışı telefonum açılmadı daha
1
2
01-01-2024, 02:15:32
#1
Sturdy4
Sizce açılacak mı yoksa böyle kalıcak mı?
01-01-2024, 02:16:17
#2
AEE
Üyeliği durduruldu
Sabah yada öğle saatlerinde açılmış olur muhtemelen.
01-01-2024, 02:17:00
#3
Themerig
@
Sturdy4
; açılmayacak diye bir söz dolanıyor etrafta . hayırlısı
01-01-2024, 02:17:59
#4
Misafir
Hocam dur bi adamlar mesaiye başlasın 😂
yusufw
,
TheSeth
,
cantegin
ve
1 kişi
bunu beğendi.
4 kişi
bunu beğendi.
01-01-2024, 02:39:18
#5
respawnables
Ben de bekliyorum öğlede açılır diye bilgi dolaşıyo etrafta
01-01-2024, 02:56:02
#6
tiptu
Bismillah daha hocam bi sabah olsun 🤣
01-01-2024, 03:00:50
#7
harunulk40
Ben de şuan elimde ki telefonun açılmasını bekliyorum. Telefonu açılan biri olursa bilgi versin lütfen.
01-01-2024, 09:18:37
#8
ioxer
Var mı haber?
01-01-2024, 09:23:09
#9
NetXx
Acilir da yeni duzenleme oldu diyorlardi, bundan sonrasi mechul bence.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler