• 01-01-2024, 02:15:32
    #1
    Sizce açılacak mı yoksa böyle kalıcak mı?
  • 01-01-2024, 02:16:17
    #2
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Sabah yada öğle saatlerinde açılmış olur muhtemelen.
  • 01-01-2024, 02:17:00
    #3
    @Sturdy4; açılmayacak diye bir söz dolanıyor etrafta . hayırlısı
  • 01-01-2024, 02:17:59
    #4
    Hocam dur bi adamlar mesaiye başlasın 😂
    • yusufw
    • TheSeth
    • cantegin
    yusufw, TheSeth, cantegin ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 01-01-2024, 02:39:18
    #5
    Ben de bekliyorum öğlede açılır diye bilgi dolaşıyo etrafta
  • 01-01-2024, 02:56:02
    #6
    Bismillah daha hocam bi sabah olsun 🤣
  • 01-01-2024, 03:00:50
    #7
    Ben de şuan elimde ki telefonun açılmasını bekliyorum. Telefonu açılan biri olursa bilgi versin lütfen.
  • 01-01-2024, 09:18:37
    #8
    Var mı haber?
  • 01-01-2024, 09:23:09
    #9
    Acilir da yeni duzenleme oldu diyorlardi, bundan sonrasi mechul bence.