Konuyu okurken bi an ben mi paylaştım bunu acaba diye kontrol ettim, bu tarz kişiler ayrılık kararı verdiğinde genelde o kararın arkasında sığınacak yeni bi liman bulmaları yatıyor hocam.
Şahsen birebir aynı şeyleri yaşayan birisi olarak bi kurtuluş yolu bulamadım
Toxic Eski Sevgilimden Kurtulamıyorum
51
●3.102
- 23-12-2023, 14:00:46
- 23-12-2023, 14:00:51Ayrılan zaten kendisi beni başkasıyla görünce musallatlığı tuttuNetz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2023, 14:01:51Hocam tekrar alkole başladım gördüğüm tedaviler çöp oldu üstelik yeni ilişkimede zarar veriyorsemihyururr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2023, 14:02:32Hakkınızda hayırlısı olsun hocam.Emirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2023, 14:04:13O raddedeyseniz engellemek kalıcı çözüm hocam mümkünse numaranızı bile değiştirinEmirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2023, 14:09:58Acıma duygusu ile mi yoksa aşık olduğunuz için mi katlandınız bu önemli.Emirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bırakın intiharı, aşırı kıskançlık bile ayrılma sebebi olmalı. Kimseye hayatınızı ciddi ölçüde kısıtlama imkanı tanımayın. - 23-12-2023, 15:01:02Borderline olduğunu nereden çıkardın hocam ?phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2023, 15:07:15Merhaba, öyle bir şüpheniz varsa bir buluşma yapın anlatın ben buraya vicdanımı rahatlatmaya ve senide uyarmaya geldim temalı bir konuşma yaparak ciddi bir ilişkiniz olduğunu seninle yaşadığım bir çok şeyden son derece mutlu oldum ben seni sevdim sana değer verdim ve bazı eksilerden bahsedin bu oldukça çok olsun onun açısından tabi... Bunun sürdürülebilir olmadığını aslında her şeyin son şu yaptığın şeyden dolayı bitirmiş olduk "...buraları siz doldurun hatalar yanlışlar" ben uzun zaman oldu seni unutali hayatıma kimseyi almak istemedim senden ötürü tekrar bir darbe tekrar sonu bir mutsuzluk olmaması için ama zaman geçiyor hayat güzel bir yuva bir ev kurma düşüncem var uzun zamandır görüştüğüm kişide bunları gördüm ben artık ciddi bir yoldayım benide rahatsiz etmeni istemiyorum ben bu konuşmayı yaparken sonucu senin acindan ne olursa olsun benim için uzun zaman önce bitmiş bir iliski ne dost olabiliriz ne arkadaş benimde bu masaya son oturuşum seninlede son denk gelişim buraya gelmeden bu durumlarda hayatımı birlestirecegim kişiye anlatarak geldim diyin bu konuşmaların bile bu şekilde son olacağını müstakbel eşimle bu şekilde konuştum diyin eyvallah diyin kalkın bu saatten sonra onun kendine yapabileceği hiç bir şey sizin vicdanınız rahatsız etmeyecek güzel dilde aldınız anlattınız o şekilde düşününCelilkilic ve Emirizm bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.