• 22-12-2023, 22:31:07
    #1
    Merhabalar, hayırlı akşamlar. 29 Kasım tarihinde bir emlak firmasından ofis kiraladık bir iş hanında. Yalnız kısa bir ayrıntı vereyim en baştan bu tuttuğumuz ofis sarı sitede 3 kere tutulup sonra tekrar ilana koyuldu. Yani kapora alınıyordu geri iade alınıyordu geri iade en son bize geldi sıra sanırım . Şimdi biz emlakçıyla anlaştık arkadaşlar buluştuk deniz manzaralı hoş da bi ofis 1+1 sahil kıyısında bizi o cezbeden kısmıydı. Ofisi gördük nasıl yapacağız anlattı işte şu kadar komisyon 1 kira 1 depozito, okey. Eee ama hocam buranın sayacı bağlı değil tüm ofisler ortak sayaç kullanıyorlardı herkes ayırdı buraya mühendis projeyi çizdi bitirdi enerjisa gelip bağlayacak bu hafta, +kesin mi hocam? -evet kesin. +Pekala hocam sıkıntı yok o zaman. Dedik ve sözleşmeyi yapmaya gittik. Çıkardım ödemeyi yaptım hemen, imza cart curt tarih 29 kasım. Bugün 22 aralık ne sayaç var ne de bir şey. Ofise tadilat bile çekmedik anahtarı verdiler ama elektrik yok ki kış saati yüzünden 5 de hava kararıyor. En son dayanamadım bugün mesaj çektim biz tutmaktan vazgeçtik verin hocam paramızı 1 ay oldu neredeyse evden çalışıyoruz ekipce bu ne saçmalık diye. Sizce böyle bir durumda emlakçıya verdiğimiz paranın iadesini alabilir miyiz? zorluk çıkarma durumları var mı? değerli yorumlarınızı esirgemeyin teşekkürler.
  • 22-12-2023, 22:36:17
    #2
    Alabilirsiniz bence, bu hafta demiş 1 ay olmuş neredeyse
  • 22-12-2023, 22:38:30
    #3
    Almanız lazım hocam. Elektriksiz işyeri mi olurmuş.
  • 22-12-2023, 22:38:43
    #4
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alabilirsiniz bence, bu hafta demiş 1 ay olmuş neredeyse
    Umarım hocam ya az para değil nereden baksanız 20K
  • 22-12-2023, 22:39:18
    #5
    seferyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanız lazım hocam. Elektriksiz işyeri mi olurmuş.
    Bize 5 gün dediler geliyorlar dediler her hafta aynı palavra
  • 22-12-2023, 22:40:50
    #6
    Hocam enerji konusunu bir belge ilemi teminat altına aldınız yoksa sözlemi ?
    Çünkü söz senet değildir. Söz uçar...
    Kesin mi ?
    Kesin...
    O zamam hayal olabilir...
  • 22-12-2023, 22:41:39
    #7
    Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam enerji konusunu bir belge ilemi teminat altına aldınız yoksa sözlemi ?
    Çünkü söz senet değildir. Söz uçar...
    Kesin mi ?
    Kesin...
    O zamam hayal olabilir...
    Hocam enerji konusunu herhangi bir belgeyle teminat altına almadık ama whatsapp konuşmaları duruyor.
  • 22-12-2023, 22:42:39
    #8
    Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize 5 gün dediler geliyorlar dediler her hafta aynı palavra
    Bence baskı yapın hocam. Elektrik problemini çözün diye, projede sıkıntı varsa süzme sayaç kullansınlar imkan var ise. Çözemiyorlarsa iade hakkınız.
  • 22-12-2023, 22:43:39
    #9
    seferyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence baskı yapın hocam. Elektrik problemini çözün diye, projede sıkıntı varsa süzme sayaç kullansınlar imkan var ise. Çözemiyorlarsa iade hakkınız.
    Hocam 25 gündür oyalıyorlar artık midemiz bulandı inanın. O ofis uğursuz gibi hissetmeye başladım