. Şimdi biz emlakçıyla anlaştık arkadaşlar buluştuk deniz manzaralı hoş da bi ofis 1+1 sahil kıyısında bizi o cezbeden kısmıydı. Ofisi gördük nasıl yapacağız anlattı işte şu kadar komisyon 1 kira 1 depozito, okey. Eee ama hocam buranın sayacı bağlı değil tüm ofisler ortak sayaç kullanıyorlardı herkes ayırdı buraya mühendis projeyi çizdi bitirdi enerjisa gelip bağlayacak bu hafta, +kesin mi hocam? -evet kesin. +Pekala hocam sıkıntı yok o zaman. Dedik ve sözleşmeyi yapmaya gittik. Çıkardım ödemeyi yaptım hemen, imza cart curt tarih 29 kasım. Bugün 22 aralık ne sayaç var ne de bir şey. Ofise tadilat bile çekmedik anahtarı verdiler ama elektrik yok ki kış saati yüzünden 5 de hava kararıyor. En son dayanamadım bugün mesaj çektim biz tutmaktan vazgeçtik verin hocam paramızı 1 ay oldu neredeyse evden çalışıyoruz ekipce bu ne saçmalık diye. Sizce böyle bir durumda emlakçıya verdiğimiz paranın iadesini alabilir miyiz? zorluk çıkarma durumları var mı? değerli yorumlarınızı esirgemeyin teşekkürler.
Emlakçıdan geri iade hk. Düşünceleriniz?
16
●692
- 22-12-2023, 22:31:07Merhabalar, hayırlı akşamlar. 29 Kasım tarihinde bir emlak firmasından ofis kiraladık bir iş hanında. Yalnız kısa bir ayrıntı vereyim en baştan bu tuttuğumuz ofis sarı sitede 3 kere tutulup sonra tekrar ilana koyuldu. Yani kapora alınıyordu geri iade alınıyordu geri iade en son bize geldi sıra sanırım
. Şimdi biz emlakçıyla anlaştık arkadaşlar buluştuk deniz manzaralı hoş da bi ofis 1+1 sahil kıyısında bizi o cezbeden kısmıydı. Ofisi gördük nasıl yapacağız anlattı işte şu kadar komisyon 1 kira 1 depozito, okey. Eee ama hocam buranın sayacı bağlı değil tüm ofisler ortak sayaç kullanıyorlardı herkes ayırdı buraya mühendis projeyi çizdi bitirdi enerjisa gelip bağlayacak bu hafta, +kesin mi hocam? -evet kesin. +Pekala hocam sıkıntı yok o zaman. Dedik ve sözleşmeyi yapmaya gittik. Çıkardım ödemeyi yaptım hemen, imza cart curt tarih 29 kasım. Bugün 22 aralık ne sayaç var ne de bir şey. Ofise tadilat bile çekmedik anahtarı verdiler ama elektrik yok ki kış saati yüzünden 5 de hava kararıyor. En son dayanamadım bugün mesaj çektim biz tutmaktan vazgeçtik verin hocam paramızı 1 ay oldu neredeyse evden çalışıyoruz ekipce bu ne saçmalık diye. Sizce böyle bir durumda emlakçıya verdiğimiz paranın iadesini alabilir miyiz? zorluk çıkarma durumları var mı? değerli yorumlarınızı esirgemeyin teşekkürler.
- 22-12-2023, 22:38:43Umarım hocam ya az para değil nereden baksanız 20Klaaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 22:39:18Bize 5 gün dediler geliyorlar dediler her hafta aynı palavraseferyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 22:41:39Hocam enerji konusunu herhangi bir belgeyle teminat altına almadık ama whatsapp konuşmaları duruyor.Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 22:42:39Bence baskı yapın hocam. Elektrik problemini çözün diye, projede sıkıntı varsa süzme sayaç kullansınlar imkan var ise. Çözemiyorlarsa iade hakkınız.Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 22:43:39Hocam 25 gündür oyalıyorlar artık midemiz bulandı inanın. O ofis uğursuz gibi hissetmeye başladımseferyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle