• 19-12-2023, 18:27:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    2 çeyrek aldık az önce, ya tutarsa diye 😅
    Peki ya siz?
  • 19-12-2023, 18:28:06
    #2
    Ya tutarsa diye güzel vurgun yapılıyor
  • 19-12-2023, 18:29:23
    #3
    Hocam eskiden bir umut vardı fakat yeni sahipleri sağ olsun onu bile bırakmadılar boşuna 200 liranızdan olmuşsunuz
  • 19-12-2023, 18:30:31
    #4
    Piyango bileti alanların doktora gitmesi elzemdir.
  • 19-12-2023, 18:30:36
    #5
    Yerine zurna dürüm aldım, güven kalmadı.
  • 19-12-2023, 18:31:33
    #6
    eskiden hayal kurardık yeni sahipleri yüzünden hayal dahi kuramıyoruz
  • 19-12-2023, 18:34:14
    #7
    High Ranking SEO Provider
    Yazık hocam ha parayı çöpe atmışsınız ha o kağıt parçasını almışsınız.

    Ya tutarsa hevesiniz beşinci boyuttaki küçük çocuğun Allah'ım bana para ver diyip Salih'in para çuvalı fırlatmasıyla aynı heves.
  • 19-12-2023, 18:35:47
    #8
    Artik teknoloji ilerledi biletin kimlere cikacagi onceden belli zaten almaya gerek yok
  • 19-12-2023, 18:36:42
    #9