Yılbaşı biletleri alındı mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yılbaşı biletleri alındı mı?
9
●
224
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yılbaşı biletleri alındı mı?
1
2
19-12-2023, 18:27:31
#1
baalcim
Üyeliği durduruldu
2 çeyrek aldık az önce, ya tutarsa diye 😅
Peki ya siz?
19-12-2023, 18:28:06
#2
Misafir
Ya tutarsa diye güzel vurgun yapılıyor
19-12-2023, 18:29:23
#3
rowCount
Hocam eskiden bir umut vardı fakat yeni sahipleri sağ olsun onu bile bırakmadılar
boşuna 200 liranızdan olmuşsunuz
19-12-2023, 18:30:31
#4
wpgear
Piyango bileti alanların doktora gitmesi elzemdir.
19-12-2023, 18:30:36
#5
shijie
Yerine zurna dürüm aldım, güven kalmadı.
19-12-2023, 18:31:33
#6
btnaslan
eskiden hayal kurardık yeni sahipleri yüzünden hayal dahi kuramıyoruz
19-12-2023, 18:34:14
#7
SociAdwer
High Ranking SEO Provider
Yazık hocam ha parayı çöpe atmışsınız ha o kağıt parçasını almışsınız.
Ya tutarsa hevesiniz beşinci boyuttaki küçük çocuğun Allah'ım bana para ver diyip Salih'in para çuvalı fırlatmasıyla aynı heves.
19-12-2023, 18:35:47
#8
flatcastradyo
Artik teknoloji ilerledi biletin kimlere cikacagi onceden belli zaten almaya gerek yok
19-12-2023, 18:36:42
#9
Hakpix
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler