• 11-12-2023, 21:22:41
    #1
    Arkadaşlar sizlere de sorayım dedim hep beraber Twitter'da r10 ile ilgili paylaşım yaparak Twitter gündemine oturtturabilir miyiz böyle bir şey mantıklı olabilir mi sürecin hızlanması için.
  • 11-12-2023, 21:24:04
    #2
    Mevcut bir paylaşım var zaten hocam ona destek olup yetkilileri etiketlemek en faydalısı..
  • 11-12-2023, 21:24:13
    #3
    Ekşi sözlükte işe yaramadı. Bi an önce temiz bi domaine taşınsın yoluna baksın site
  • 11-12-2023, 21:24:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    olucak zaten hocam r10 kolay lokma değil en büyük fenomenler şirketler bu sitede
  • 11-12-2023, 21:24:44
    #5
    Niye yasak geldi hocam bir tane konu görmüştüm mobil ödeme bozum gibi silmişler konuyu,bozumlardan mı kaynaklı?
  • 11-12-2023, 21:25:45
    #6
    paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekşi sözlükte işe yaramadı. Bi an önce temiz bi domaine taşınsın yoluna baksın site
    Ekşi sözlük siyasi sebeplerle kapandı.
    Burası ise bir firmanın keyfi uygulaması.
  • 11-12-2023, 21:27:15
    #7
    Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekşi sözlük siyasi sebeplerle kapandı.
    Burası ise bir firmanın keyfi uygulaması.
    Türk Telekom sadece bir firma mı? Sanmıyorum
  • 11-12-2023, 21:28:31
    #8
    paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk Telekom sadece bir firma mı? Sanmıyorum
    Nedir ?
    Devlet mi? siyasi iktidarmı ?
  • 11-12-2023, 21:29:29
    #9
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye yasak geldi hocam bir tane konu görmüştüm mobil ödeme bozum gibi silmişler konuyu,bozumlardan mı kaynaklı?
    Yok hocam Türk telekomun yaptığı bir saçma karar bilgilendirme geçildi detaylı okuyabilirsiniz.