yahu hala şunu anlayamadınız. asgari ücretin ne olduğunun hiç bir önemi yok. bak yılbaşından itibaren vergilere ona buna o kadar zam yapılacak ki, senin asgari ücrete aldığın zam çoktan erimiş olacak.
az biraz aklı olan bunu anlayamıyorsa zam beklesin dursun.
17 küsur olur. İlk iki ay her şey güllük gülistanlık gibi görünür. İki ay sonra ev kiraları uçar, soğanın kilogramı bilmem kaç tl olur. Temmuza doğru yeniden asgari ücret artışı müjdelenir. Bu döngü de aynen böyle devam eder...