• 07-12-2023, 00:49:20
    #1
    Tam da ameliyat olmaya karar vermişken böyle bir durumla karşılaştım. Özel sağlık sigortam var normal şartlarda tamamını karşılıyor ama alınacak malzeme farklı olduğundan malzeme ücretinin karşılanmaması gibi bir durumla karşı karşıyayız…

    Daha önce yaşadınız mı?
  • 07-12-2023, 00:58:40
    #2
    ameliyat malzemesi ücreti alınıyor normal bir durum, ozel saglik sigortaniz karsilarmi orasini bilemem ancak doktorlar araci medikalcilere bize parasini odetip ameliyatta kullaniyorlardi
  • 07-12-2023, 01:00:46
    #3
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ameliyat malzemesi ücreti alınıyor normal bir durum, ozel saglik sigortaniz karsilarmi orasini bilemem ancak doktorlar araci medikalcilere bize parasini odetip ameliyatta kullaniyorlardi
    Poliçemde özellikle cerrahi yatış ve ameliyat malzeme ücreti kısımları var. %100 ödeme olması lazım ama ön çapraz bağ ameliyatlarında kullandıkları setin farklı olduğundan bahsettiler. Bir farklı hastaneye sorduğumda da durum maalesef aynı. Sanırım normal ve yasal bir durum…
  • 07-12-2023, 01:02:04
    #4
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Poliçemde özellikle cerrahi yatış ve ameliyat malzeme ücreti kısımları var. %100 ödeme olması lazım ama ön çapraz bağ ameliyatlarında kullandıkları setin farklı olduğundan bahsettiler. Bir farklı hastaneye sorduğumda da durum maalesef aynı. Sanırım normal ve yasal bir durum…
    1000tlye kadar sorgulamayin derim kaç tl istediler ki?
  • 07-12-2023, 01:04:15
    #5
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000tlye kadar sorgulamayin derim kaç tl istediler ki?
    1000₺ olsa zaten sorgulamayacağım hiç. Ameliyat 70.000₺ hepsini sigortam karşılıyor. Ekstra smith marka ameliyat malzemesi için de 15.000₺ ödemeyi kabul ettim.
  • 07-12-2023, 01:04:53
    #6
    Bıçak parası denen ücret geçmişten günümüze alınıyor hocam
  • 07-12-2023, 01:05:01
    #7
    Ameliyatta kullanılacak malzemeler tek tek faturanızda yazar. En basitinden "atıyorum" size operasyon esnasında verecekleri aspirini bile yazıyorlar
    Yakın zamanda karşılaştığım için şaşırmıştım ama böyleymiş süreçler.
  • 07-12-2023, 01:06:17
    #8
    Whathey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bıçak parası denen ücret geçmişten günümüze alınıyor hocam
    Hocam bu hiç yasal değil. Olay bundan farklı açıkçası. Bıçak parası değil bu… Bana garip geldi bugün çok detaylı araştırdım. Sigorta şirketiyle ve yakın doktor dostlarımla da konuştum. Sanırım bazen doktorlar riske atmamak için daha kaliteli malzeme kullanmak istiyor. Bunu da hastaneler veya sigorta şirketleri üstlenmiyor gibi bir durum var.
  • 07-12-2023, 01:08:18
    #9
    Creative08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ameliyatta kullanılacak malzemeler tek tek faturanızda yazar. En basitinden "atıyorum" size operasyon esnasında verecekleri aspirini bile yazıyorlar
    Yakın zamanda karşılaştığım için şaşırmıştım ama böyleymiş süreçler.
    Bu güzel ve önemli bir yanıt oldu, çok teşekkür ederim. En azından neymiş bu durum bir görmüş oluruz net. 🙏🏻 Benim anlamadığım zaten tendomum alınıp ön bağ yerine dikilecekmiş. Malzeme de bende kardeşim neden 15.000₺ ödüyorum. 😁

    Espri bir yana yurt dısı sitelerde baktığımda fiyat olarak hemen hemen aynı noktalara gelmese de 400-600 dolar arası fiyatlar buldum. İyileselim de, saglık olsun artık