• 06-12-2023, 02:33:08
    #1
    Biraz garip bir konu oldu ama merak ettim, biraz önce denedim kdkdlxm ben beğenmedim.
  • 06-12-2023, 02:35:05
    #2
    Lisedeyken abartısız haftada 2-3 kere yapmışızdır arkadaşlarla😂 O zamanlar tadı güzeldi ama şuan bence de değil
  • 06-12-2023, 02:38:10
    #3
    Fotoğrafı çok güzel çekmişsin
    • ssmedyadanısmanlık
    ssmedyadanısmanlık bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-12-2023, 02:38:53
    #4
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz garip bir konu oldu ama merak ettim, biraz önce denedim kdkdlxm ben beğenmedim.
    en iyisi ekmek arası ekmek tam öğrenci işi
  • 06-12-2023, 02:39:35
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğrafı çok güzel çekmişsin
    Yürürken çekiverdim iki saniyede o yüzden tost makinesinden çekilmiş gibi çıkmış 😊
  • 06-12-2023, 02:40:14
    #6
    13 15 yaslarimizla arkadaslarla arada yapardik ya doritos yada lays yogurtlu ile guzel oluyodu

    (ekmek arası sağlıksızlık için birebir bir beslenme türüdür.)
  • 06-12-2023, 02:41:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ketçaplı cips ile efsane olur. hala tadı damağımda be. güzel güzel zamanlardı 2002-03 yazı maç yapıp kazanınca yerdik :/
  • 06-12-2023, 02:53:21
    #8
    ketcap dökseydin patso
  • 06-12-2023, 03:05:16
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    en iyisi ekmek arası baklavadır