• 05-12-2023, 18:10:04
    #1
    Kullandığınız ve tavsiye ettiğiniz oyuncu koltuğu var mi ?
  • 05-12-2023, 18:11:08
    #2
    Boyunuz, kilonuz ve bütçeniz nedir hocam? Ben iskur xl kullanıyorum 190 cm boyum baya rahat ettiriyor.
  • 05-12-2023, 18:11:22
    #3
    Takipteyim alıntılarsanız sevinirim.
  • 05-12-2023, 18:11:52
    #4
    BarisTekce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyunuz, kilonuz ve bütçeniz nedir hocam? Ben iskur xl kullanıyorum 190 cm boyum baya rahat ettiriyor.
    170 cm ve 70 kilo
  • 05-12-2023, 18:15:43
    #5
    dnztanverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    170 cm ve 70 kilo
    O halde çok ekstra bir şeye ihtiyacınız yok hocam bir kaç şeye dikkat edin, koltuk ucuzsa deri olmasın dökülüyor, fileli olanlar çabuk yırtılıyor, kolları 4d olması çok rahatlık sağlıyor bi de bel ve boyun desteğine dikkat edin.
    Özellikle şu marka bu model demiyorum çünkü genel olarak yakın ürünler üretiyorlar ama Hawk marka olanlardan genelde memnun insanlar.
  • 05-12-2023, 18:16:25
    #6
    BarisTekce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O halde çok ekstra bir şeye ihtiyacınız yok hocam bir kaç şeye dikkat edin, koltuk ucuzsa deri olmasın dökülüyor, fileli olanlar çabuk yırtılıyor, kolları 4d olması çok rahatlık sağlıyor bi de bel ve boyun desteğine dikkat edin.
    Özellikle şu marka bu model demiyorum çünkü genel olarak yakın ürünler üretiyorlar ama Hawk marka olanlardan genelde memnun insanlar.
    Hawk pahalı biraz
  • 05-12-2023, 18:16:34
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dxracer almıştım 4 5 sene önce hala taş gibi kullanıyom bir vidası bile gevşemedi
  • 05-12-2023, 18:16:57
    #8
    WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dxracer almıştım 4 5 sene önce hala taş gibi kullanıyom bir vidası bile gevşemedi
    Hangi modeli
  • 05-12-2023, 18:22:28
    #9
    dnztanverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi modeli
    o model yok sanırım ama buraya açtığım konu bu https://www.r10.net/off-topic/225580...sil-olmus.html