Oyuncu Koltuğu Tavsiyesi Arıyorum.
23
●478
- 05-12-2023, 18:11:08Boyunuz, kilonuz ve bütçeniz nedir hocam? Ben iskur xl kullanıyorum 190 cm boyum baya rahat ettiriyor.
- 05-12-2023, 18:11:52170 cm ve 70 kiloBarisTekce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2023, 18:15:43O halde çok ekstra bir şeye ihtiyacınız yok hocam bir kaç şeye dikkat edin, koltuk ucuzsa deri olmasın dökülüyor, fileli olanlar çabuk yırtılıyor, kolları 4d olması çok rahatlık sağlıyor bi de bel ve boyun desteğine dikkat edin.dnztanverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özellikle şu marka bu model demiyorum çünkü genel olarak yakın ürünler üretiyorlar ama Hawk marka olanlardan genelde memnun insanlar. - 05-12-2023, 18:16:25Hawk pahalı birazBarisTekce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2023, 18:22:28o model yok sanırım ama buraya açtığım konu bu https://www.r10.net/off-topic/225580...sil-olmus.htmldnztanverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle