İnternetten ilk paramı r10.net den kazandım, üni yıllarımda da harçlığımı hep buradan kazanıyordum.
O zamandan gelen bir alışkanlık, r10.net günlük gir çık yapıyorum.
Son zamanlar da çok fazla ekonomi , geçim ile ilgili konu görüyorum. Bundan dolayı bu konuyu açıyorum.
Ben çok az bir sermaye ile 2 yıl önce Amazona başladım ve şuan ki durumda tatmin edici bir getirisi var.
Sadece Amazon değil, shopify,ebay gibi bir çok alternatif var.
Ama en kolayı Amazon. Maalesef piyasada amazondan değil eğitim panellerinden para kazanan insan çok.
Amazon ile ilgili; ücretsiz temel şeylerin anlatıldığı bir döküman hazırlasam buna talep olur mu? Kimler eğitimcilere güvenemedikleri için bu işten vazgeçti?
Burda da ücretsiz soru/cevap yapıyoruz, aktif satış yapan arkadaşları bekleriz

https://www.r10.net/amazon/3727124-h...5-loading.html