Tamam var ama istisnalar hariç. Biz kimseye yapmayacagimiz sözü vermedik. Ben o %5lik kesime giriyim mi
illa ki vardır 100% demedim zaten, dediğim gibi %5'lik kısım var oda temiz esnaf misali ama işte ona denk gelmek mesele.
Önüme gelen dolandırıcılık vakalarından ötürü forum yönetimini kaç defa bilgilendirdim hatırlamıyorum belki, böyle böyle dolandırıcılık vakaları oluyor. Bu tarz konuları yasaklayın diye ama pek kulak asan olmadı, forumda gene bu olaylar dönüyor, önüme r10'dan bile dosya geldi, ama burda *********** müştekiyi yani şikayetçiyi ve şüpheli şahsı aracı olarak kullandığı için acemi değilse yakalanmıyor bile