• 02-12-2023, 09:41:40
    #1
    Merhabalar, Abim bugün arabasını satacak fakat kendisinde qnb finans bank hesap yok. Karşı taraf kardeşinin qnb hesap varsa ona atayım demiş. Ben qnb finans bank hesabını trendyol üzerinden açmıştım. Şuan 1 adet trendyol kredi kartı ve vadesiz iban bulunan bir hesap gözüküyor. Tutarı bu hesaba alabilir miyiz? 1m civarı bir para gelecek sorun olur mu?

  • 02-12-2023, 09:50:53
    #2
    İsim ve soyismimizin aynı olmasından ötürü beyin şoklaması geçirdim hocam
  • 02-12-2023, 09:52:24
    #3
    Hocam alt kısımdaki kart bilgilerinin gözükmesi sıkıntı yaratmaz mı?
  • 02-12-2023, 09:52:29
    #4
    Mosby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim ve soyismimizin aynı olmasından ötürü beyin şoklaması geçirdim hocam
    Yolda giderken yazıyorumda fazla dikkat edemedim
  • 02-12-2023, 09:52:53
    #5
    Mosby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim ve soyismimizin aynı olmasından ötürü beyin şoklaması geçirdim hocam
    LeoGG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam alt kısımdaki kart bilgilerinin gözükmesi sıkıntı yaratmaz mı?
    Sildim hocam teşekkür ederim
  • 02-12-2023, 09:53:44
    #6
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, Abim bugün arabasını satacak fakat kendisinde qnb finans bank hesap yok. Karşı taraf kardeşinin qnb hesap varsa ona atayım demiş. Ben qnb finans bank hesabını trendyol üzerinden açmıştım. Şuan 1 adet trendyol kredi kartı ve vadesiz iban bulunan bir hesap gözüküyor. Tutarı bu hesaba alabilir miyiz? 1m civarı bir para gelecek sorun olur mu?
    yeni kimlik kartı varsa online hesap açmak 10 dk en fazla
  • 02-12-2023, 09:54:11
    #7
    bi sorun oluşturmaz diye biliyorum.
  • 02-12-2023, 09:58:44
    #8
    Hocam kardeşi derse parayı gönderdim arabayı benim üstüme yapmadı diye 😅

    Dikkat edin siz yinede noter dolandırıcıları o kadar farklı yöntemi var ki gerekirse pazartesiye bırakırdım ben
  • 02-12-2023, 10:05:26
    #9
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kardeşi derse parayı gönderdim arabayı benim üstüme yapmadı diye 😅

    Dikkat edin siz yinede noter dolandırıcıları o kadar farklı yöntemi var ki gerekirse pazartesiye bırakırdım ben
    Hocam önce onları ücreti atmadan zaten devir olmuyor