• 30-11-2023, 14:19:01
    #10
    Xcolor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    focus . 2019 - 750K üst paket. telefonda konuştum şimdi. 750 ye okey..
    Trend X dolu paket değildir yalnız bilgin olsun.
    Titanium ve üstleri dolu paketidir.

    🤗

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam direkt otomotiv firması olarak gördüm ben de
    Ben googleden yola çıkarak otor*** kurumsal ekspertiz olarak gördüm detaya bakmadım ama zaten eksper aşamasında er yada geç çıkar. Konu sahibi alacak olursa otor*** ekspertiz harici farklı kurumsal firmada baktırması daha sağlıklı olabilir. ♥️
  • 30-11-2023, 14:41:32
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trend X dolu paket değildir yalnız bilgin olsun.
    Titanium ve üstleri dolu paketidir.

    🤗



    Ben googleden yola çıkarak otor*** kurumsal ekspertiz olarak gördüm detaya bakmadım ama zaten eksper aşamasında er yada geç çıkar. Konu sahibi alacak olursa otor*** ekspertiz harici farklı kurumsal firmada baktırması daha sağlıklı olabilir. ♥️
    Eyvallah hocam. biraz baktım da aslında çokta uygun değilmiş. piyasası düşmüş Üst paketler 800-850 den başlıyor. hemen hemen aynı kilometre
  • 30-11-2023, 14:46:45
    #12
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Xcolor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah hocam. biraz baktım da aslında çokta uygun değilmiş. piyasası düşmüş Üst paketler 800-850 den başlıyor. hemen hemen aynı kilometre
    Demek istediğim tam da buydu aslında ama araca yükseldiğiniz için yönlendirme yapmak istemedim. Kimi ilanlar farklı paket varyant ile ilana koyuluyor örneğin dolu pakete koyuluyor ama boş paket veya sonradan dışarıdan eklenmiş (çelik jant, park sensörü, ön sis vb.) donanım koyup insanlara yanıltıcı olabiliyor ve piyasa da neticede düşüklük var insanlara para da lazım olunca yakın takip etmeyen birisi çok ucuz acaba bir şey mi var diye şaibe ile yaklaşıyor doğal olarak.

    Bu tip durumlarda kapora kapora diye ısrar ediyorlarsa kaçının onun haricinde düşük fiyattan sebep şaibe ile yaklaşmak çok mantıklı gelmiyor bana. Düşükse ya motor mekanik olarak sorunları vardır, ya çok acil ihtiyaç vardır yada farklı durumları vardır.


    Hayırlısı olsun hocam.
    Ekspertiz ile alakadar aklınıza takılan sorularda bana ulaşabilirsiniz. ( Eksperim. )