• 16-11-2023, 00:33:54
    #1
    Merhabalar hotmail mailime 2 aydır 10 dakikada bir giriş yapılıyor hep farkli ülkederden proxy kullanarak mail de parolasız giriş bile yaptım şuan parola ile giriş yok 2 fa aktif microsoftun authenticator üde aktif buna nasil bi care bulabilirim adam pes etmeden 2 aydır girmeye calişiyor.




  • 16-11-2023, 00:40:30
    #2
    Hocam geçmiş olsun. Karşıdaki adamında nasıl bir hırsı varsa sürekli girmeye çalışmış. Benimde iki hotmail hesabım var birine girmek için diğerinden kod gerekiyor ara ara bana da sürekli kod istemi geliyor Allahtan kodun geldiği hotmailime giriş yapılma çalışması yok. Sizin konuyu görünce bende yazmak istedim
  • 16-11-2023, 00:40:46
    #3
    2 adımlı doğrulama yok mu onda ?

    Ha pardon, 2FA aktif demişsiniz.

    Biz daha çok Gmail kullanıyoruz, sorun olmuyor.