Hocam geçmiş olsun. Karşıdaki adamında nasıl bir hırsı varsa sürekli girmeye çalışmış. Benimde iki hotmail hesabım var birine girmek için diğerinden kod gerekiyor ara ara bana da sürekli kod istemi geliyor Allahtan kodun geldiği hotmailime giriş yapılma çalışması yok. Sizin konuyu görünce bende yazmak istedim