Merhabalar hotmail mailime 2 aydır 10 dakikada bir giriş yapılıyor hep farkli ülkederden proxy kullanarak mail de parolasız giriş bile yaptım şuan parola ile giriş yok 2 fa aktif microsoftun authenticator üde aktif buna nasil bi care bulabilirim adam pes etmeden 2 aydır girmeye calişiyor.