• 10-11-2023, 20:33:15
    #1
    Pazar günü teslim oluyorum Amasya'ya giden var mı
    Birde kamerali telefon yasak android telefonlardan birinin kameralarini soktursem gotursem telefonu iceriye alirlar mi😂
  • 10-11-2023, 20:33:51
    #2
    Chatgpt Plus&18 Ay Gemini
    Şimdiden geçmiş olsun hocam 😂
  • 10-11-2023, 20:36:20
    #3
    hadi hayırlı olsun
    şans meselesi biraz
  • 10-11-2023, 20:51:04
    #4
    pazartesi teslim olun Pazar günü komutanlar olmaz. Tüm angarya işler size kalır. Naçizane bir tavsiyedir. Hayırlı teskereler. Yanınıza hastalık için, pastil, boğan spreyi, vitamin gibi takviyeler alın.
    • ahmetsen10
    ahmetsen10 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-11-2023, 20:54:15
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pazartesi teslim olun Pazar günü komutanlar olmaz. Tüm angarya işler size kalır. Naçizane bir tavsiyedir. Hayırlı teskereler. Yanınıza hastalık için, pastil, boğan spreyi, vitamin gibi takviyeler alın.
    Son teslim tarihi pazar günü maalesef
  • 10-11-2023, 21:02:52
    #6
    Piyade mi jandarma mı hocam
  • 10-11-2023, 21:07:38
    #7
    Timurlenk5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyade mi jandarma mı hocam
    Piyade
  • 10-11-2023, 21:09:30
    #8
    İşiniz zor olacak çok büyük bir Tugay toplama kampı gibi oluyor genel de
  • 10-11-2023, 21:32:06
    #9
    Geçtiğimiz ağustos ayında yapmıştım geçmiş olsun şimdiden. Sorun olursa yanıtlarım.