• 09-11-2023, 22:24:41
    #1
    Asla bıkmam denilen hiçbir yiyecek yoktur bence. Siz hayatınızın sonuna kadar her gün bedava yiyecek olsanız hangi tatlıyı tercih ederdiniz?

    Ben bir İtalyan şef tarafından güzelce yapılmış bir tiramisu yemek isterdim.
  • 09-11-2023, 22:25:35
    #2
    Kadayıf
  • 09-11-2023, 22:26:38
    #3
    soÄŸuk baklava
  • 09-11-2023, 22:26:43
    #4
    ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadayıf
    Dümdüz kadayıf mı hocam bir sürü çeşidi var. Ben bir keresinde muhallebili kadayıf yapmıştım, üzeri de fındık kırıntılı çok güzel oluyor.
  • 09-11-2023, 22:27:24
    #5
    Hamsiköy sütlacı❤️
  • 09-11-2023, 22:29:35
    #6
    Dudakları
  • 09-11-2023, 22:29:50
    #7
    toz ÅŸeker...
  • 09-11-2023, 22:30:17
    #8
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Tiramisu ve Kazandibi
  • 09-11-2023, 22:30:43
    #9
    Küp şeker