tiscali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1) editten önceki post " açıklıyorum : bot kodlayacaksın .
kolay gelsin "2) editten sonra" açıklıyorum : bot kodlayacaksın, mail adreslerini excele listeleyeceksin , içeriği textarea ya gireceksin ; post edeceksin sırayla maillere içerik gidecek .
kolay gelsin "sağolun sizede kolay gelsin iyi forumlar.
