• 11-10-2023, 16:32:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, BiOnluk’ta bir tasarımcıdan böyle bir tasarım aldıkta. Bu tasarım Kanva’da mı hazırlanmış? Bizim gayet hoşumuza gitti ama hazır şablon mu bu?
  • 11-10-2023, 16:36:12
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    250 TL den fazla vermediyseniz eğer, arkasına düşmeyin kullanın..
  • 11-10-2023, 16:37:09
    #3
    Fiyatların yerleşimsizliği sadece benim mi gözümü acıtıyor
  • 11-10-2023, 16:37:10
    #4
    Googledan resim aramasına koyun bi bakın isterseniz
  • 11-10-2023, 16:38:47
    #5
    rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatların yerleşimsizliği sadece benim mi gözümü acıtıyor
    Oraya ne şekilde koysa sırıtırdı bence. Sonuçta 4 basamaklı ve 3 basamaklı sayılar alt alta gelmiş.
  • 11-10-2023, 16:39:49
    #6
    Josephh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oraya ne şekilde koysa sırıtırdı bence. Sonuçta 4 basamaklı ve 3 basamaklı sayılar alt alta gelmiş.
    hocam birbirine ortalı yapmalıydı. sağa veya sola sıfırlarsan eğer çok fazla göze batıyor. Çoğu kurumsal firma da fiyatları birbirine ortalayarak kullanır
  • 11-10-2023, 16:41:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Xcolor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250 TL den fazla vermediyseniz eğer, arkasına düşmeyin kullanın..
    Evet 250₺ verdim, fakat arkasına düşecek değilim sadece bende satış yapıyorum hazır şablon ise böyle bir satış yapmak istemem.

    Ortalama 250₺ bandında güzel tasarım yapan birisini bulabilir miyim?
  • 11-10-2023, 16:41:39
    #8
    Hocam istersen 10500 tl ver istediğin gibiyse kullanabileceksen nerden hazırladığının önemi yok bence beğendin mi beğendin gerisini boşver 😅
  • 11-10-2023, 16:42:19
    #9
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, BiOnluk’ta bir tasarımcıdan böyle bir tasarım aldıkta. Bu tasarım Kanva’da mı hazırlanmış? Bizim gayet hoşumuza gitti ama hazır şablon mu bu?
    hazır yada değil neden soruyorsunuz anlamıyorum. adam istediğiniz gibi yapmış maşallah güzelde duruyor kanva olsa ne olur phoshop olsa ne olur. bilginiz varmı bu alanda yok. ee altını üstünü niye eşeliyorsunuz?