logoların hiç biri iyi değil mi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
logoların hiç biri iyi değil mi
14
●
538
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
logoların hiç biri iyi değil mi
1
2
06-10-2023, 16:47:37
#1
Digifox
düz text istediler sade ve şık denedim olmamış mı?
SONRADAN EKLEDİĞİM :
06-10-2023, 16:50:27
#2
Burkaydinn
2. inanılmaz şık eline sağlık
06-10-2023, 16:51:18
#3
Awakea
2. hoşuma gitti
06-10-2023, 16:56:08
#4
ugurusludur
2. güzel fakat müşteriye de böyle attıysan beğenmemesi normal . Afilli yanar döner bi mockup yapsan güzel olur
06-10-2023, 17:00:22
#5
xhsnkyax
ugurusludur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2. güzel fakat müşteriye de böyle attıysan beğenmemesi normal . Afilli yanar döner bi mockup yapsan güzel olur
çünkü müşteri mockup olmadan tasarımın nasıl durduğunu anlamıyor.
06-10-2023, 17:01:53
#6
Harman1995
2. ve 3. Kendi adıma hoşuma gitti
06-10-2023, 17:02:35
#7
sbulut
2. Ve 3. aşırı güzel olmuş. Elinize sağlık
06-10-2023, 17:13:02
#8
Grafiktasarimci
Chatgpt Plus&18 Ay Gemini
2 ve 3 e bir milli mock up çak sonra at müşteriye
06-10-2023, 17:14:42
#9
Feri
🔎 WhoisTR.net
2. güzelmiş hocam ancak şu tarz bir sunumla belki daha hoş bir izlenim yaratıp, daha etkili olabilir;
Ya da şu tarz mockup ile sunabilirsiniz;
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler