• 02-10-2023, 23:55:06
    #1
    Üyeliği durduruldu



    ?
  • 02-10-2023, 23:55:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yaşamak denirse.
  • 02-10-2023, 23:55:51
    #3
    yok.
  • 02-10-2023, 23:56:04
    #4
    Selam olsun,

    Yaşamak sanat olsa oscar benim olurdu.
    Dibine kadar yaşıyorum hayatı.
  • 02-10-2023, 23:56:13
    #5
    Yaşamak öldürür
  • 02-10-2023, 23:56:41
    #6
    Şükür
  • 02-10-2023, 23:57:00
    #7
    Fyodor Dostoyevski-Sefiller gibi hemde 😂
  • 02-10-2023, 23:57:03
    #8
  • 02-10-2023, 23:57:14
    #9
    AEE
    Üyeliği durduruldu