• 30-09-2023, 20:45:13
    #10
    Şşş
  • 30-09-2023, 20:55:03
    #11
    Selam vermek, mesaj kutusu dolunca atılan bir şey.
    Herkesi dürterim genelde.
  • 30-09-2023, 21:31:40
    #12
    r10da dürtme mi var?

    edit : varmış,buldum yerini hiç kullanmamıştım,kullanmayıda düşünmüyorum.