• 27-09-2023, 23:18:39
    #1
    Forumda yurtdışı cihaz satmakla ilgili bir kısıtlama varmı?
  • 27-09-2023, 23:21:15
    #2
    Gördüğüm kadarı ile satan var ve sorun olduğunu düşünmüyorum.
  • 27-09-2023, 23:25:10
    #3
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gördüğüm kadarı ile satan var ve sorun olduğunu düşünmüyorum.
    Tedarikçim var eğer bir yasak yoksa bende ticaretini yapmak isterim yorum için teşekkür ederim.
  • 27-09-2023, 23:26:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Satış yapabilirsiniz
  • 27-09-2023, 23:27:01
    #5
    VipHouseMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satış yapabilirsiniz
    Teşekkür ederim hocam.
  • 27-09-2023, 23:27:16
    #6
    Kendi kullandığınız cihazı satabilirsiniz ama seri üretim olarak satamazsınız
  • 27-09-2023, 23:28:42
    #7
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi kullandığınız cihazı satabilirsiniz ama seri üretim olarak satamazsınız
    Nasıl yani anlayamadım hocam sıfır cihaz satışı yapamıyormuyum?
  • 27-09-2023, 23:30:55
    #8
    Crowley90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani anlayamadım hocam sıfır cihaz satışı yapamıyormuyum?
    Şimdi söyle diyim yd olarak seri satışa izin verilmiyor kural değişmesiyse..bir iki tane satılır ama öyle note 8den tutup note 12 ye kadar liste olunca yasak oluyor
  • 27-09-2023, 23:32:11
    #9
    Crowley90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani anlayamadım hocam sıfır cihaz satışı yapamıyormuyum?
    Gümrükleme işlemine tabii olmadığından, Kaçakçılıkla Mücadele Kanunu ile karşı karşıya kalabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanununda da bu durumu kısıtlayıcı maddeler bulunuyor.