Türkçe bunlara ne diyorsunuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türkçe bunlara ne diyorsunuz?
9
●
248
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Türkçe bunlara ne diyorsunuz?
1
2
27-09-2023, 20:28:55
#1
rufiqcavadov
Merhaba. Azerspace 46 derecede bu ayarları yapmam gerekiyor ama Türkiyeden sipariş vereceğim bu ürünlerden. Fakat bunların ismi Sizde ne olarak geçiyor?
Rusça biliyorum ama Türkçe ne olarak geçiyor bilmiyorum.
Kabul Edilen Cevap
Checkout
1 Beğeni
Mesaja Git
https://www.trendyol.com/next/ye-202...-4k-p-32879628
https://www.trendyol.com/biotech/2-l...hub-p-36829848
27-09-2023, 20:30:45
#2
Misafir
https://translate.google.com/?hl=tr
tiscali
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
27-09-2023, 20:31:17
#3
rufiqcavadov
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://translate.google.com/?hl=tr
Hocam her halde bu aklıma geldi. Fakat tişört olarak geçiyor. Güldürmeyin beni.
27-09-2023, 20:32:06
#4
Misafir
rufiqcavadov adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam her halde bu aklıma geldi. Fakat tişört olarak geçiyor. Güldürmeyin beni.
Tesisatçı bi hocamız çıkar umarım
farklı duruyor attıgın ürünler
rufiqcavadov
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
27-09-2023, 20:32:51
#5
rufiqcavadov
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tesisatçı bi hocamız çıkar umarım
farklı duruyor attıgın ürünler
Siz söylerseniz Ben çözerim hangisi.
27-09-2023, 20:33:21
#6
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Misafir
https://www.trendyol.com/next/ye-202...-4k-p-32879628
https://www.trendyol.com/biotech/2-l...hub-p-36829848
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
27-09-2023, 20:34:15
#7
rufiqcavadov
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.trendyol.com/next/ye-202...-4k-p-32879628
https://www.trendyol.com/biotech/2-l...hub-p-36829848
LNB olarak geçiyormuş galiba.
27-09-2023, 20:34:55
#8
saqi
İlkinde splitter ve konnektörler var F konnektör vs.
İkincisi 'LNB'
27-09-2023, 20:35:00
#9
Misafir
rufiqcavadov adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
LNB olarak geçiyormuş galiba.
Ürünler bunlar işte önerilenlerde benzerleri de var.
erkancan_87
,
rufiqcavadov
ve
bunu beğendi.
3 kişi
bunu beğendi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler