• 26-09-2023, 01:57:45
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İyi geceler arkadaşlar eve gelirken merdivende yarasa üstümden geçti ısırdımı ısırmadı bilmiyorum googlede cok baktım net birşey bulamadım.
    Yarasa ısırığı acıtırmı hissedilirmi
  • 26-09-2023, 02:00:18
    #2
    Hocam rahat ol, yat uyu, kör oldukları için çarpmıştır.
  • 26-09-2023, 02:01:40
    #3
    Dişleri küçük olduğu için acı hissetmeyebilirsiniz, enfeksiyon taşıyabilirler
  • 26-09-2023, 02:02:03
    #4
    HPS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam rahat ol, yat uyu, kör oldukları için çarpmıştır.
    Hissetmedim carpmadıda merak ettiğim ısırdığında hissediliyormu acıtıyormu
  • 26-09-2023, 02:02:56
    #5
    erdiulukaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hissetmedim carpmadıda merak ettiğim ısırdığında hissediliyormu acıtıyormu
    Hocam sinek bile ısırsa bir süre sonra hissedebiliyoruz, rahat olun.
  • 26-09-2023, 02:03:13
    #6
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dişleri küçük olduğu için acı hissetmeyebilirsiniz, enfeksiyon taşıyabilirler
    Isırdığını hissedebilirmi insan o an yapışmadıda galiba üstümden geçti
  • 26-09-2023, 02:03:23
    #7
    erdiulukaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi geceler arkadaşlar eve gelirken merdivende yarasa üstümden geçti ısırdımı ısırmadı bilmiyorum googlede cok baktım net birşey bulamadım.
    Yarasa ısırığı acıtırmı hissedilirmi
    Yarasa da diğer hayvanlar gibi ısırır ve hepsi olmasada bir bölümünün kuduz virüsünü taşıdıkları bilinmektedir.

    Rahat uyumak bir tercih tabii ancak her ihtimale karşı bir gözle muayene edin kendinizi. Diş veya sıyrık izi varsa doktora gitmenizi öneririm. Geçmiş olsun.
  • 26-09-2023, 02:04:32
    #8
    erdiulukaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Isırdığını hissedebilirmi insan o an yapışmadıda galiba üstümden geçti
    Bilmiyorum hocam hiç yarasa tarafından ıstırılmadım 🥴
  • 26-09-2023, 02:04:35
    #9
    lifebrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarasa da diğer hayvanlar gibi ısırır ve hepsi olmasada bir bölümünün kuduz virüsünü taşıdıkları bilinmektedir.

    Rahat uyumak bir tercih tabii ancak her ihtimale karşı bir gözle muayene edin kendinizi. Diş veya sıyrık izi varsa doktora gitmenizi öneririm. Geçmiş olsun.
    Çok teşekkürler hocam hayır iz yok hissetmedim belkide kuruntu yaptm