• 20-09-2023, 12:00:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    cevapları bekliyorum
  • 20-09-2023, 12:02:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İyi insan olmaya çalışmayarak zaten iyi insan olursunuz hocam. Bir şeye çok gayret ederseniz genelde tersi oluyor.
  • 20-09-2023, 12:02:34
    #3
    İyi bir insan sadece level olarak yükseldikçe olur yani eğitim seviyemiz arttıkça o yüzden bol bol geliştirin kendinizi.
  • 20-09-2023, 12:03:57
    #4
    SilikonVadisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bir insan sadece level olarak yükseldikçe olur yani eğitim seviyemiz arttıkça o yüzden bol bol geliştirin kendinizi.
    Eğitimden kasıt nedir, üniversite mi?
  • 20-09-2023, 12:05:08
    #5
    Güzel Ahlak sahibi olmak gerekiyor. Gerisi gelir.
  • 20-09-2023, 12:05:18
    #6
    Diğer insanlara iyilik yapmak için çaba göstermeyerek
  • 20-09-2023, 12:06:31
    #7
    halidox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitimden kasıt nedir, üniversite mi?
    Herkes neden eğitimden bunu anlıyor belki sen demek istediğimi anladın fakat herkes bunu okul hayatını bağlıyor sebebi ise eğitimin sadece okulda verildiğini zannediyor. Oysa eğitim her yerde her saniyemiz bir eğitim her yaşadığımız iyi ve ya kötü tecrübe bir eğitim. Youtubede izlediğimiz bir video veyya okuduğumuz bir kitap hepsi bir eğitim. Fakat maalesef toplum olarak eğitime karşı fobimiz olmaya başladı. Sanki eğitim deyince haç çıkarıp sallıyor muşumuz gibi oluyoruz.
  • 20-09-2023, 12:11:42
    #8
    SilikonVadisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes neden eğitimden bunu anlıyor belki sen demek istediğimi anladın fakat herkes bunu okul hayatını bağlıyor sebebi ise eğitimin sadece okulda verildiğini zannediyor. Oysa eğitim her yerde her saniyemiz bir eğitim her yaşadığımız iyi ve ya kötü tecrübe bir eğitim. Youtubede izlediğimiz bir video veyya okuduğumuz bir kitap hepsi bir eğitim. Fakat maalesef toplum olarak eğitime karşı fobimiz olmaya başladı. Sanki eğitim deyince haç çıkarıp sallıyor muşumuz gibi oluyoruz.
    Ben bir önyargıda bulunmadım, sadece sordum. Bir fobim de yok.
    Madem "hayatın içinde her saniyemiz eğitim" o zaman "eğitimle iyi insan oluruz" diye neyi, niye vurguluyorsunuz?
    Bunun iyi olmakla ne alakası var? diye sorabilirim şu an..

    Çok önyargılı veya alıngansınız. Bence bu konuda kendinizi eğitmeniz iyi olur. Hayatı yaşayın, her saniye öğrenirsiniz, eğitirsiniz kendizini ve (belki) önyargısız bir "iyi" olursunuz
  • 20-09-2023, 12:16:17
    #9
    Neden bu kadar iyi insan olmaya kasıyor ki insanlar? Benim hiç öyle bir derdim yok şahsen.