• 18-09-2023, 17:54:50
    #1
    Türknete geçişimiz onaylanmış sanırkm sabah mesaj geldi

    Mail ve şifre gönderdi türknet evdeki internette düşmüş bağlantı yapmamızı istiyor.

    192.168.1.1 deki panele girdiğimde kabul etmiyor şifreyi ve maili.

    Modem türk telekom modemi. Ne yapmam lazım?
  • 18-09-2023, 17:56:03
    #2
    Modemi fabrika ayarlarına döndürün ve root atın hocam
  • 18-09-2023, 17:59:36
    #3
    ByCaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemi fabrika ayarlarına döndürün ve root atın hocam
    Modemi resetledim hocam da root atmak nasıl oluyor
  • 18-09-2023, 18:04:22
    #4
    Modemin marka modeli nedir hocam
  • 18-09-2023, 18:10:16
    #5
    Kolay menuden en altta hizli kurulum var ordan kurulumu yapin
  • 18-09-2023, 18:11:49
    #6
    ByCaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemin marka modeli nedir hocam
    zyxel vmg3312-b10b bu hocam
  • 18-09-2023, 18:13:26
    #7
    insolitax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay menuden en altta hizli kurulum var ordan kurulumu yapin
    Çıkmıyor ki öyle bişey
  • 18-09-2023, 18:17:03
    #8
    Hocam buraya giris bgileri modemin altında yazar
    genelde kullanici adi
    admin
    Sifre
    turktelekom
    Oluyor
  • 18-09-2023, 18:18:21
    #9
    insolitax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam buraya giris bgileri modemin altında yazar
    genelde kullanici adi
    admin
    Sifre
    turktelekom
    Oluyor
    Hocam 1234, ttnet, türktelekom, admin, turknet, türknet hepsini denedim ama yok olmuyor