• 17-09-2023, 16:03:19
    #10
    FatihKabaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam teorik olarak evet adam atılsa yani kandırmaca yapsa dahil evet mantıken kasa kazandı Fakat bir sorun var
    bu paranın kaynağı ne ? sonuçta R10.net bir işletme bir kurum doğrumu. Ticari bir ödeme ve işlem bir ticaret söz konusu. Algısı vergisi vs. var. Peki ya bu kara paraydıysa ve adam işini görüp gittiyse? Yanlış anlaşılmasın amacım yönetime yada R10'a suçlamak filan değil. Yani adamın yaptığı bu kirli iş istemeden de olsa R10'a yasal olarak sorun çıkartmaz mı. Tabi ki bunun önlemi vs. alınmıştır elbette yöneticiler daha iy bilir ne olacağını. Benim bu işten bir kazancım yada çıkarım yok. Fakat ben R10'u seviyorum, burada vakit geçirmeyi seviyorum, o yüzden insan ister istemez endişeleniyor )
    Kara para olup olmadığını bilemeyiz ki, phishing yapmaya çalıştığı konusunda mesajlar gelmiş üyeliği incelemeye gönderilmiş. Ortada kesin bir suç yok şimdilik, yani bildiğimiz kadarıyla.
    Ayrıca gerçekten yurtdışında yaşıyorsa hediye ettikleri çok da pahalıya denk gelmiyor. Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez demiş olabilir.
  • 17-09-2023, 16:09:08
    #11
    Bu tarz çekilişlerde Coşkun abi çekiliş öncesi ücreti alıyordur diye tahmin ediyorum premium üyelik tanımlamalarını sadece Coşkun abi yapiyordu galiba ayrıca çekiliş sonuçları açıklanmış zaten kazananların üyelikleri tanımlanır yakında hayırlı olsun.
  • 17-09-2023, 16:20:30
    #12
    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kara para olup olmadığını bilemeyiz ki, phishing yapmaya çalıştığı konusunda mesajlar gelmiş üyeliği incelemeye gönderilmiş. Ortada kesin bir suç yok şimdilik, yani bildiğimiz kadarıyla.
    Ayrıca gerçekten yurtdışında yaşıyorsa hediye ettikleri çok da pahalıya denk gelmiyor. Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez demiş olabilir.
    Yani öyle bir şikayet olduğunu bilmiyordum. Phishing'se yani kimlik avı. sonuçta yine "nitelikli d*landırıcılık" olmuyor mu ? Evet kaz gelecek yerden ördek esirgenmez ama, ördeğin altın yumutluyorsa kaza da tamaht edilmez Yani o arkadaşın ilk açtığı konu ve dediklerine bakılırsa evet durumu muhteşem görünüyor imkanlar olarak ve güzel şeyler vaat ediyor. Ancak o kadar iyi statüdeki bir durumda iken neden onun açısındaki bir konumda olan bir kişi için kırıntı sayılabilecek bir şeyin üstüne bu kadar düşerki insan ona anlam veremiyorum. Yani tamam imkanın iyi olabilir, seviyorsundur da fakat vaha yüksek vizyonlu projeler yapmak varken neden böyle bir şey ? Bir işin ilginci reklamların illegal olmadığını özellikle vurgulamış fakat phishing den şikayet almış. Kendisiyle çelişmiş işte direk. var yani anormal bir durum.

    He tabi bütün bunların üstüne gerçekten masumsa yani ortada bir sorun yoksa ve ben haksızsam tüm bu söylemlerim ve yorumlarım için özür dilerim ve kazandığım üyeliğinde verilmesini istemiyorum. Hani kısmi olarak yasak filan alıcaksam da razıyım. Bundan gocunmam. Ama haklıysam o zaman sadece tek isteğim var: Lütfen bundan sonra bu gibi meselelerde yönetim daha titiz olsun. Mesele üyelik yada kazanç çıkar rant ün şan şöhret değil. Mesele güvenlik meselesi.

    Edit: Yanlış alıntılamışım, düzelttim.
  • 17-09-2023, 16:28:47
    #13
    FatihKabaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani öyle bir şikayet olduğunu bilmiyordum. Phishing'se yani kimlik avı. sonuçta yine "nitelikli d*landırıcılık" olmuyor mu ? Evet kaz gelecek yerden ördek esirgenmez ama, ördeğin altın yumutluyorsa kaza da tamaht edilmez Yani o arkadaşın ilk açtığı konu ve dediklerine bakılırsa evet durumu muhteşem görünüyor imkanlar olarak ve güzel şeyler vaat ediyor. Ancak o kadar iyi statüdeki bir durumda iken neden onun açısındaki bir konumda olan bir kişi için kırıntı sayılabilecek bir şeyin üstüne bu kadar düşerki insan ona anlam veremiyorum. Yani tamam imkanın iyi olabilir, seviyorsundur da fakat vaha yüksek vizyonlu projeler yapmak varken neden böyle bir şey ? Bir işin ilginci reklamların illegal olmadığını özellikle vurgulamış fakat phishing den şikayet almış. Kendisiyle çelişmiş işte direk. var yani anormal bir durum.

    He tabi bütün bunların üstüne gerçekten masumsa yani ortada bir sorun yoksa ve ben haksızsam tüm bu söylemlerim ve yorumlarım için özür dilerim ve kazandığım üyeliğinde verilmesini istemiyorum. Hani kısmi olarak yasak filan alıcaksam da razıyım. Bundan gocunmam. Ama haklıysam o zaman sadece tek isteğim var: Lütfen bundan sonra bu gibi meselelerde yönetim daha titiz olsun. Mesele üyelik yada kazanç çıkar rant ün şan şöhret değil. Mesele güvenlik meselesi.
    Yanlış alıntıladın.
  • 17-09-2023, 16:38:21
    #14
    FatihKabaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani öyle bir şikayet olduğunu bilmiyordum. Phishing'se yani kimlik avı. sonuçta yine "nitelikli d*landırıcılık" olmuyor mu ? Evet kaz gelecek yerden ördek esirgenmez ama, ördeğin altın yumutluyorsa kaza da tamaht edilmez Yani o arkadaşın ilk açtığı konu ve dediklerine bakılırsa evet durumu muhteşem görünüyor imkanlar olarak ve güzel şeyler vaat ediyor. Ancak o kadar iyi statüdeki bir durumda iken neden onun açısındaki bir konumda olan bir kişi için kırıntı sayılabilecek bir şeyin üstüne bu kadar düşerki insan ona anlam veremiyorum. Yani tamam imkanın iyi olabilir, seviyorsundur da fakat vaha yüksek vizyonlu projeler yapmak varken neden böyle bir şey ? Bir işin ilginci reklamların illegal olmadığını özellikle vurgulamış fakat phishing den şikayet almış. Kendisiyle çelişmiş işte direk. var yani anormal bir durum.

    He tabi bütün bunların üstüne gerçekten masumsa yani ortada bir sorun yoksa ve ben haksızsam tüm bu söylemlerim ve yorumlarım için özür dilerim ve kazandığım üyeliğinde verilmesini istemiyorum. Hani kısmi olarak yasak filan alıcaksam da razıyım. Bundan gocunmam. Ama haklıysam o zaman sadece tek isteğim var: Lütfen bundan sonra bu gibi meselelerde yönetim daha titiz olsun. Mesele üyelik yada kazanç çıkar rant ün şan şöhret değil. Mesele güvenlik meselesi.

    Edit: Yanlış alıntılamışım, düzelttim.
    Bunlara yönetimden birisinin yanıt vermesin daha iyi olur. Sadece duyum ve tahminlerle bir şey diyemeyeceğim hocam.